Aangekomen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu Aangekomen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Sydney

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

10 September 2015 | Australië, Sydney

Eindelijk! Ik ben er! Het was een lange reis, maar hij ging beter dan verwacht en viel me reuze mee. De jetlag slaat wel toe, maar daar kom ik ook wel overheen. Aangezien ik vandaag vroeg ben aangekomen ben ik meteen de stad in gegaan. Uiteraard ben ik meteen begonnen bij het Sydney Oprah House en de Sydney Harbour Bridge. Verder heb ik door de stad gelopen en vele nieuwe indrukken opgedaan. Tot zover kan ik zeggen dat Sydney groot is, druk is, maar vooral mooi is. Het is nog steeds moeilijk te geloven, maar ik ben er toch echt! Wat ik morgen ga doen zie ik morgen wel. Als eerste ga ik nu bijslapen!

• 10 September 2015 - 17:18

René En Annemiek :

Hoi Bart, fijn dat de reis zo is meegevallen en dat je geniet van Sydney !
    Groetjes van je oma, die is nu hier om lekker te eten!
    Nog veel plezier!

• 10 September 2015 - 22:35

Mindy:

Bart!
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Geniet van je nieuwe omgeving en ga vooral veel op avontuur. Ben heel benieuwd wat je allemaal gaat zien en meemaken daar! Kusjesss

• 10 September 2015 - 23:03

Afdeling Best:

Genieten dus maar! Waar blijven die foto's ;-)