Update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu

Update

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

29 November 2015 | Australië, Sydney

Het werken viel afgelopen weken wat tegen. Dus als je dan niets te doen hebt, het weer mooi is en het strand nog geen 20 minuten van je weg is. Is de keus snel gemaakt om naar het strand te gaan. Vorige week was dus vooral alle stranden afgaan die in de buurt lagen. Dit hield in dat ik weer een aantal nieuwe plaatsen van Sydney heb ontdekt die heel erg mooi zijn. Het verbaast me nog steeds dat een stad zo groot als Sydney zo veel natuur kan hebben.

Over natuur gesproken. Afgelopen weekend ben ik met een paar mensen van het hostel naar het Sydney national park geweest. Het is blijkbaar het 2e oudste national park in de wereld. En het is groot.... De bedoeling was om naar een strand te lopen dat 10 km verderop lag. Op de route had je de mooiste uitzichten over het park. Ondanks de wolken was het toch warm en wist ik zelfs te verbranden. De terugweg was iets meer uitdaging, omdat er 2 mensen niet de $ 6,50 voor het veerpontje wouden betalen, liepen we 20km naar het dichtstbijzijnde treinstation. In totaal hebben we dus meer dan 30 km gelopen. Op het einde was het nog spannend omdat het donker aan het worden was en we nog niet uit het bos waren. Maar gelukkig hield het bos ineens op en konden we de trein naar huis nemen. Niet zozeer voor herhaling vatbaar, maar het was wel een avontuur!

Hopelijk werk ik de komende weken wat meer zodat ik nog wat kan sparen voor als ik daadwerkelijk ga reizen.

  • 24 December 2015 - 08:42

    Wendy:

    Hoi Bart,
    Het gaat nog steeds goed me je, fijn om te horen. Natuurlijk van harte gefeliciteerd, met je verjaardag. Proost!!!
    In Budel gaat alles zijn gangetje, het is hier nu wel warm zo'n 14 graden en dat in december. Nog geen sneeuw, gladheid te bekennen.
    Maak er een mooie verjaardag van en natuurlijk fijne feestdagen.
    Groetjes, de overburen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Na een opwarmrondje in Europa ga ik nu voor het echte werk. Backpacken in Australië. Op deze pagina vind je om de zoveel tijd een nieuwe blog met een verslag over de laatste gebeurtenissen.

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 8953

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 01 September 2016

Australisch Avontuur

Landen bezocht: