Het hek is van de dam - Reisverslag uit Cairns, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu Het hek is van de dam - Reisverslag uit Cairns, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu

Het hek is van de dam

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

10 Maart 2016 | Australië, Cairns

De laatste blog die ik schreef ging nog over bananen. Die heb ik inmiddels ver achter me gelaten want nu ben ik werkzaam voor jawel. Een hekwerkbedrijf. Dat houdt in dat ik houten hekken plaats samen met een andere backpacker uit Nederland en de baas zelf. Het leuke is dat die man ook van Nederlandse afkomst is. Hij spreekt echter maar een paar woorden en zinnen Nederlands. Maar het schept wel meteen een band. En mocht je het je afvragen. Vloeken is dus gewoon in het Nederlands.

Verder zit ik nu in een huis met zon 10 andere backpackers. Iedereen hier werkt dagelijks. Het werk varieert voor de meeste van dag tot dag. Ik heb geluk dat ik een fulltime baan heb en dus een vast inkomen heb. Dat komt goed uit want in Juni wil ik naar Bali gaan. En dit is niet zomaar zonder reden. Ik ga daar namenlijk os pap en mam bezoeken. Misschien komt zelfs mn tante daar naartoe. Mijn andere tante zal ik in Australie gaan ontmoeten.

Voorlopig bestaat mijn leven hier dus uit hekwerken plaatsten en genieten van het goede weer hier. In Juni dus richting Bali en wat daarna komt zien we wel weer!

  • 10 Maart 2016 - 13:06

    Wendy:

    Hoi Bart,
    Leuk om nog eens wat van je te horen. Je beleeft in ieder geval genoeg. Zo ben jij straks van alle markten thuis, wie weet waar het nog goed voor is. Ook fijn voor uitzicht voor je pap en mam. Ze kunnen niet wachten, heb ik gehoord. Haha.
    Hier in de patrijslaan is verder alles rustig naar mijn weten.
    Werk ze nog met zin enne veel plezier nog.
    Groetjes de overburen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Na een opwarmrondje in Europa ga ik nu voor het echte werk. Backpacken in Australië. Op deze pagina vind je om de zoveel tijd een nieuwe blog met een verslag over de laatste gebeurtenissen.

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 1723
Totaal aantal bezoekers 8947

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 01 September 2016

Australisch Avontuur

Landen bezocht: