Update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu

Update

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

25 Oktober 2015 | Australië, Sydney

In mijn vorige blog was ik opzoek naar een appartement. En tot nu toe heb ik nog niks gevonden. Ik heb zelfs enkele appartementen bekeken, maar deze hadden dermate nadelen, dat ik nog gewoon in mijn hostel zit. Dit gedeelte wordt dus nog vervolgd.

Ondertussen ben ik allerlei dingen van Sydney aan het ontdekken zoals lokale restaurants en uiteraard de pubs en discotheken. Een van de mooiere dingen aan Sydney is Nielsen Park. Hier heb je een 6 meter hoge rots die over het water heen hangt. Na dit ontdekt te hebben duurde het niet heel lang voordat ik er daadwerkelijk vanaf sprong.

Verder ben ik weer naar een van de vele stranden geweest die ze hier hebben. Het blijkt dat je door heel Australie barbeques hebt die aan het strand staan. Dus als je het vlees en bier meeneemt kan je de dag goed afsluiten met een bbq en uiteraard een paar biertjes.

  • 26 Oktober 2015 - 12:55

    Marlou:

    Lieve Bart,
    Zo te lezen bevalt het je daar nog steeds gelukkig! En WOW vanaf 6 meter springen van een rots! Dat durf ik niet eens van een meter, ja ik ben een mietje wat springen in water betreft. Gisteren hebben je moeder en ik je gemist want we snapten beide de aflevering van Penoza niet, helaas! Jij volgt het daar niet neem ik aan, je hebt wel wat beters te doen, naar het strand, BBQ en biertjes drinken haha.
    Hier is het volop herfst en de bomen vertonen hun mooiste kleuren, dat is ook genieten :)
    Wish you lots of love and fun ,hug Marlou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Na een opwarmrondje in Europa ga ik nu voor het echte werk. Backpacken in Australië. Op deze pagina vind je om de zoveel tijd een nieuwe blog met een verslag over de laatste gebeurtenissen.

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 8969

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 01 September 2016

Australisch Avontuur

Landen bezocht: