2 maanden - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu 2 maanden - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu

2 maanden

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

13 November 2015 | Australië, Sydney

Ondertussen zit ik alweer meer dan 2 maanden in Australie. En om heel eerlijk te zijn verveelt het nog lange niet. Ik was druk bezig met een appartement te zoeken, maar heb dit inmiddels opgegeven. Er is gewoon niks te vinden voor een redelijke prijs dat ook nog gemeubileerd is. Het alternatief is dus in het hostel blijven wat niet eens zo heel erg is.

Sinds mijn laatste blog ben ik naar een national park geweest waar je prachtig uitzicht had over de Sydney. Ik zal proberen om fotos bij deze blog te plaatsen om jullie een idee te kunnen geven. Ook ben ik naar het Newtown festival geweest. Dit was een festival waar allerlei bandjes speelde en er ook vele kraampjes waren met eten of andere producten.

Ondertussen ben ik ook relatief veel aan het werk. Zo heb ik vorige week meer dan 50 uur gewerkt in 5 dagen en deze week zon 40 uur in 4 dagen. Het record is 14 uur werken op een dag. Beetje veel van het goede, maar daarna neem ik uiteraard ook natuurlijk genoeg dagen vrij.

De komende weken zal het ook nog veel werken worden om nog wat extra te kunnen sparen. Het doel is om in ieder geval in Sydney te blijventot en met januari. Daarna zie ik nog wel wat ik ga doen. Misschien ga ik reizen of misschien ga ik nog op een boerderij werken. Ik heb nog genoeg tijd om hierover na te denken. En januari is nog ver weg, dus wie weet wat ik tegen die tijd echt ga doen. To be continued....

  • 23 November 2015 - 14:11

    Marlou:

    Hee Bart,
    hoop dat je wel ook geniet van dat vele werken, ja maakt lange dagen! Ben je al wat meer gevorderd in je werk, of is het nog steeds oppas- en schoonmaakwerk? Ach als je het maar naar je zin hebt, daar gaat het om natuurlijk. Je schrijft januari is nog ver weg......maar het komt wel steeds dichterbij!
    Ja mijn reis komt ook steeds dichterbij, vind het enorm spannend. Have fun, dikke kus, Marlou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Na een opwarmrondje in Europa ga ik nu voor het echte werk. Backpacken in Australië. Op deze pagina vind je om de zoveel tijd een nieuwe blog met een verslag over de laatste gebeurtenissen.

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 8959

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 01 September 2016

Australisch Avontuur

Landen bezocht: