Blog 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu Blog 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu

Blog 2

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

14 September 2015 | Australië, Sydney

We zijn weer een paar dagen verder! Momenteel zit ik in een hostel. Er zitten relatief veel Fransen in het hostel en ook redelijk veel mensen die er voor langere tijd werken. Het hostel verder ziet er uit alsof ik op kamers zit. Het is dus een grote teringbende op de kamer zelf, maar de rest is er gelukkig wel schoon. Ohja en de wifi verbinding is om te huilen, vandaar dat ik deze blog ook op mn telefoon typ...

Ik heb ondertussen al veel van de stad kunnen zien. Ik hoop dat mn telefoon de fotos kan toevoegen aan deze blog. Zo kunnen jullie beeld krijgen wat er nog meer te zien is in Sydney behalve het Sydney Oprah house. Ik ben namenlijk ondertussen al op t strand geweest, in de botanische tuinen geweest, heb china town gezien, en een aantal verschillende parken. Er is ook een soort permanente kermis hier waar ze attracties hebben als de botsautos en de Jimmy. Het touwtjetrekken ben ik dan weer niet tegen gekomen....

Al met al probeer ik zo min mogelijk stil te zitten om zoveel mogelijk te zien. Morgen heb ik mijn sollicitatie/introductiegesprek en kom ik meer te weten over het werken hier in Australie. Meer daarover in mn volgende blog! Tot dan!

  • 16 September 2015 - 08:40

    Gisela Pepijn En Floris:

    Hoi Bart, wat leuk om je eerste indrukken van Aussieland te lezen. En is het sollicitatiegesprek goed gegaan? We hopen gauw foto's te kunnen zien.
    Have fun!!

  • 16 September 2015 - 11:40

    Annemiek :

    Hoi Bart, natuurlijk hopen we dat je bent aangenomen....
    Aan de andere kant als dat nog niet zo is, heb je nog wat meer tijd om daar rond te kijken.
    Fijn, om steeds even een stukje van je te lezen!
    Groetjes, ook van René natuurlijk!
    Annemiek

  • 17 September 2015 - 09:47

    Rob:

    Hoi Bart,

    Fijn dat de reis goed gegaan is, ondertussen je ritme al opgepakt, prima.
    Je houd je goed bezig met al je bezichtegingen, gezien het feit dat je al zoveel in een relatief korte tijd gezien heb zou ik alles zeker nog een aantal keren gaan bekijken.
    Haha je kamer een rotzooi, back to being a Student again :-), gebruik die Franse miepen om je was te doen :-)
    Ondertussen is je solicitatie gesprek geweest, hoop voor je dat het allemaal zo gegaan is zoals jij het wenst.
    Het kan aan mijn PC liggen, schrijf nu vanaf het werk en dat de Server niet alles van je Blog laat zien, maar zie alleen de Tower Bridge ?, nog geen foto's kunnen uploaden ?
    Zal het vnv ook thuis eens proberen.

    Succes en veel plezier
    tot de volgende passage
    Groet
    Rob

  • 17 September 2015 - 09:50

    Marlou:

    Hee Bart.......gaaf dat je er bent! Ben je al een beetje geacclimatiseerd? Hoop dat je het naar je zin hebt...... vind je nieuwe boot super haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Na een opwarmrondje in Europa ga ik nu voor het echte werk. Backpacken in Australië. Op deze pagina vind je om de zoveel tijd een nieuwe blog met een verslag over de laatste gebeurtenissen.

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 8964

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 01 September 2016

Australisch Avontuur

Landen bezocht: