De eerste week alweer voorbij - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu De eerste week alweer voorbij - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Robben - WaarBenJij.nu

De eerste week alweer voorbij

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

17 September 2015 | Australië, Sydney

Het is alweer een week geleden dat ik ben geland op Australische bodem. Ondertussen heb ik al veel kunnen zien en en veel kunnen doen. Als het goed is moet ik in dit verslag wel een paar fotos kunnen uploaden! Als ze niet in het verslag zelf staan, kijk dan even bij het kopje fotos. Deze kun je vinden aan de linkerkant van deze pagina.

Ondertussen ben ik aangenomen als Assistant in Nursing. Dit betekent dat ik als verzorgende ga werken. Het is op uitzendbasis dus waar ik kom te werken kan per dag verschillen. Ik moet hiervoor wel nog een reanimatiecursus volgen en een verklaring omtrent gedrag regelen. Hier ga ik dan ook morgen achteraan. En dan kan ik hopelijk volgende week aan de slag. Wanneer precies weet ik nog niet, want hier in Australie hangt de mentaliteit van wat niet vandaag is komt morgen wel. Of is dat nou alleen de mentaliteit van de backpackers?

Ondertussen heb ik al veel mensen leren kennen in het hostel. Je hebt letterlijk en figuurlijk mensen uit alle uithoeken van de wereld. Ik denk dat er van elk continent wel iemand hier rond loopt.

Het is wel nog wennen om echt alles zelf te doen. Ik heb al aardig wat vuile was verzameld, maar deze keer zal ik ze toch echt zelf moeten wassen in plaats van ons mam lief aan te kijken. Ook dat zal wel weer goed komen, ik ben tot nu toe nog niks tekort gekomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Na een opwarmrondje in Europa ga ik nu voor het echte werk. Backpacken in Australië. Op deze pagina vind je om de zoveel tijd een nieuwe blog met een verslag over de laatste gebeurtenissen.

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 8957

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 01 September 2016

Australisch Avontuur

Landen bezocht: